czwartek, 17 sierpnia 2017

Before and after - projekt salonu z aneksem kuchennym



See Bloggers natchnęło mnie do zrobienia porządków na moim blogu o czym Wam pisałam już w poście "Podsumowanie lipca".
W połowie tygodnia chciałabym umieszczać posty związane z designem ( tak, tak, nazwa bloga jednak do czegoś zobowiązuje ;)).
Nie wiem czy wytrwam, bo na początku blogowania narzuciłam sobie takie tempo i poległam .. :)
Dziś coś co lubicie chyba najbardziej czyli :


Before/After



Projekt  niskobudżetowy, kuchnia z Ikei była już wybrana trzeba było się do zastanej sytuacji dostosować :).













Tu widzicie część kuchenno-jadalniano-telewizyjną. :)
A poniżej "wypoczynkową".
















Nad blatem kuchennym miała być korespondująca z frontami szafek szarość zamiast tej fototapety z napisem, ale Inwestor zdecydował się na inne rozwiązanie.
Nie na wszystko ma się wpływ. ;)


13 komentarzy:

  1. Oj, jak bym sobie powypoczywala w tej kuchni i zeby jeszcze ktos mnie w niej obsluzyl. Ale tego juz chyba nie mozna sobie dokupic w Ikei? Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Dokładnie tak samo myślę jak kończę projekt.😉 I wracam do mojego mało uporządkowanego królestwa

      Usuń
  2. Ale piekne aranżacje. Uwielbiam taki styl.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie było bardzo źle, a jest rewelacyjnie 😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie. Bardzo gustownie. Ja też marzę o remoncie kuchni i salonu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna metamorfoza! Pomieszczenie bardzo w moim stylu - lubię jasne pomieszczenia i taka kolorystyka do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowy projekt to zdecydowanie moja paleta kolorystyczna. I ten drewniany stół! :) Szkoda, że jest trochę mało miejsca na blat kuchenny, ale na to chyba nie za bardzo coś można było poradzić? Chociaż gdyby to była moja kuchnia, to pewnie wydłużyłabym go kosztem miejsca na telewizor. :D
    Szary kolor jest teraz chyba coraz bardziej modny? Tak mi się wydaje, ale jednak nie śledzę na bieżąco trendów. A ja u siebie zrobiłam białe fronty i co teraz? :p
    Myślę, że Inwestorowi będzie się fajnie mieszkało. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak szary kolor nadal na topie, co do Twojej kuchni to zawsze możesz jedną ścianę na szaro pomalować. :)
      A stół z projektu powyżej to też zdecydowanie mój faworyt (i można go rozłożyć!)

      Usuń
  7. Aranżacja kuchni wygląda naprawdę wspaniale i trzeba to przyznać. Kolory pasują idealnie i trafiają w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny projekt! Bardzo mi się podoba. Kolory, aranżacja,brawo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ogrzewanie? Sterowniki Salus czy jakieś inne? Mam na myśli te - https://sterownikitech.pl/sklep,4,salus.html
    Czy pod względem jakościowym wszystko powinno być OK?

    OdpowiedzUsuń