niedziela, 12 lutego 2017

Planner zmieniający życie :) - tydzień drugi

Jak tam?
Planujecie kolejny tydzień z moim plannerem o którym pisałam Wam tydzień temu TU :)

Przyznam, że u mnie łatwo nie jest .

W zeszłym tygodniu były chyba 4 dni z rzędu pod dyktando Dnia Zaległości, choć planowałam inaczej.
Łudzę się, że w tym tygodniu "odbiję" sobie i będę mieć 4 Dni Przyjemności haha.
Tylko nie - Dni Pozytywne!( bo nie ma dla mnie cięższej roboty ;))


Podrzucam Wam kolejny tydzień i sugestię jednej z czytelniczek bloga, by samemu podopisywać kolejne zadania ( zgodnie z własnymi potrzebami).

Miłego tygodnia!
A przynajmniej jego planowania ;).


2 komentarze:

  1. Bardzo fajny ten plenner :) Ale obawiam się, ze u mnie by się nie sprawdził, nie umiem sobie tak wszystkiego zaplanować i się tego trzymać...chociaż taki dzień offline by się przydał bardzo

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dzielnie staram się planować dnie, aby jak najskuteczniej wykorzystać czas...choć i tak nie zawsze idzie to idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń