wtorek, 7 czerwca 2016

Grafika na ścianę










Dziś krótko bardzo, bo pracy trochę a w dodatku od 2 dni nie pada !
Juuuppi!

Słońce jak balija ( jak mawiał mój ojciec, gdy byłam mała . Swoją drogą muszę się z Wami kiedyś podzielić powiedzonkami mojej babci , mamy mojego taty. Wprawdzie babci  niemal nie pamiętam, ale  na szczęście kuzynka, która z nią mieszkała dużo z tych powiedzeń zapamiętała i się ze mną nimi podzieliła :). Teksty warte Nobla.;))

A więc u nas słońce jak balija i trzeba z tego korzystać. Czy ja już mówiłam, że od października czy listopada, pada u nas niemal non stop?

Jak widać słońce jak balija mocno  w koncentracji  przeszkadza :)...
Ale już,  już wracam na ziemię ... To o czym to ja dziś miałam ?....

Szukałam ostatnio jakiejś ciekawej grafiki wielkoformatowej, ewentualnie tapety na jedną ze ścian w mieszkaniu projektowanym na wynajem.


Dziś już wiem, że chyba zrobię i zaprojektuję ją sama, (a jak już to zrobię i wyjdzie tak jak mi się marzy to pochwalę się na blogu ), ale chciałabym  pokazać kilka fajnych grafik, które znalazłam i których wprawdzie nie wykorzystam, a  Was może do czegoś zainspirują ;) .


1.  Na samej górze NASI :): Kiss My Wall


2.  Motywy kwiatowe i dżungla  znalezione na minakanilab.com i flickr.com.

     Zdjęcia niestety bardzo słabe, ale za to motywy bardzo fajne.







3. I moje ulubione : Przeskalowane a'la piktogramy i proste motywy geometryczne zdobiące ścianę :






4. Ciekawe tapety do pokoju dziecięcego





Pierwsza z cudnym motywem nutowym znaleziona na Tinyme
A druga sprzedawana przez Murals Wallpaper

O 6 pomysłach na pustą ścianę pisałam TU i jeszcze o tym jak można samemu zrobić motyw geometryczny na ścianę TU
Zapraszam.

 Tuż po tym jak skończyłam pisać, uderzył pierwszy grzmot , szybko więc wyłączyłam komputer i wszystkie inne urządzenia i przez kolejne 40 minut przeżyłam najgorszą burzę z gradem w moim życiu.

Ulica obok zamieniła się w bystry potok - miejscowość w której mieszkamy została częściowo podtopiona, przez pół dnia byliśmy bez prądu...
I kolejna lekcja życia ...
Na szczęście nikomu nic się nie stało.
I pomyśleć, że zaczynałam ten wpis od słów : "Słońce jak balija"...

15 komentarzy:

  1. No to koniecznie zobacz tą ścianę!
    http://alisaburke.blogspot.com/2014/03/hand-painted-statement-wall.html
    W dodatku ręcznie malowana! A sam blog też fajny :) U nas akurat gradobicie, ale poza tym- upały się utrzymują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne! Bardzo podobają mi się te na czarnym tle.. Panią kiedyś znałam..a potem o niej zapomniałam :) Dzięi za przypomnienie :)

      Usuń
  2. Nigdy nie wiadomo, czym zaskoczy nas przyroda :D
    Całkiem ciekawie to wygląda jako ozdoba prostego wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tymi kwiatami rewelka! Tylko mam wrażenie, że cały czas chciałabym je kolorować :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to samo powiedziały moje dziewczyny :) : Mamo zrób nam taką dużą kolorowankę na ścianę ..:)

      Usuń
  4. Z jednej strony mi się to podoba, bo nie lubię nudy, a z drugiej - nie wiem, czy znalazłabym wzór dla siebie. Geometryczne mnie nie przekonują, a dżungla wygląda super, ale chyba u siebie bym takiej nie chciała. Za dużo bodźców, czy coś. ;) Za to tapety do dziecięcego *_* cudne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, podobnie to odbieram. Co innego mieszkanie na wynajem turystyczny... Myślę ,że takie kilkudniowe mieszkanie może mieć więcej bodźców niż całoroczne :)

      Usuń
  5. Często w pracy proponujemy klientom grafiki na ściany albo na meble - jeśli ktoś ma dość odwagi, to efekt jest świetny (nie wiem, czy mogę linkować, jeśli nie, to przepraszam https://www.facebook.com/ABC.Design.Izabela.Mikita/photos/pcb.994181730618569/994181483951927/?type=3&theater )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak można. Lubię wartościowe linki :). Uważam ,ze najlepsza jest grafika projektowana pod klienta. :) Taka się wolniej "opatrzy" inny problem,że klient z reguły chce płacić jak za standard...

      Usuń
  6. Kiedyś sama wymalowałam na pół ściany gałęzie obrośnięte bluszczem. Ale obecnie jakoś mnie ciągnie do białych, ewentualnie szarych czystych płaszczyzn. Niemniej w dużych mieszkaniach graficzne motywy dodają charakteru wnętrzom. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak , tak takie motywy potrzebują przestrzeni..

      Usuń
  7. Tapeta z nutkami extra! Szczególnie jak dziecko jest uzdolnione muzycznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Te tapety do pokoju dziecinnego są niesamowite. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czerń i biel już dawno skradła moje serce. Jeżeli można linkować, zapraszam do siebie: https://www.instagram.com/annakalicinska

    OdpowiedzUsuń