piątek, 6 maja 2016

Meble dziecięce




Do naszego domu trafił ostatnio ten tu przystojniak.
Znaleziony na strychu domu z 1832 roku :). Sam chyba tyle latek nie liczy, ustaliliśmy, że może mieć maksymalnie 50. I jest dziełem zdolnego rzemieślnika. Przypuszczalnie ojca/dziadka małego użytkownika.








Nie można było przejść obojętnie obok takiego mebelka :).
Początkowo chciałam go tylko nieco odświeżyć i nie zmieniać koloru naturalnego drewna, ale skrzynia okazała się dość zniszczona dlatego zdecydowałam się jednak na bardziej gruntowny lifting : szlifowanie i pomalowanie na biało. Na razie zostawiłam tylko głowę oryginalną choć dzieciaki namawiają mnie na szary kolor + czerwone wstawki.
Na górze planuję jeszcze dorobić siedzisko czerwone w białe kropki.
Co myślicie?









Meble dziecięce to duże pole do popisu dla projektantów.
Osobiście lubię meble dziecięce z "ludzką" i nie tylko ludzką ( może być i "słoniową" :))twarzą. Generalnie chodzi o meble " żywe" z charakterkiem.


Sama nawet kiedyś pokusiłam się o zaprojektowanie 2 kolekcji mebli dziecięcych.
Część z nami wyemigrowała ( ta lżejsza część :)).





To najmniejsza komoda z kolekcji Multicolor :). ( była jeszcze duża komoda, szafa, łóżko i półeczki).

A poniżej komodowa lokomotywa ( też fragment większej kolekcji)


To są w sumie już stare dzieje, bo oba zestawy mebli zaprojektowałam około 6 lat temu :).
Teraz czas na nowe !
Jak będą gotowe na pewno dam znać .:)


9 komentarzy:

  1. Super ta uśmiechnięta komoda! Jestem ciekawa co dzieci o niej sądzą. :) Słoń jest uroczy, sama nie wiem czy lepszy byłby z białą głową czy z szarą. Jeśli z szarą, to w jakimś jasnym odcieniu. Gdybym ja miała wybierać, to pomalowałabym go całego w kropki :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :). Dzieciaki bez tej komódki nie chciały w świat jechać , więc chyba się podoba. Kropki na słoniu? Niezłe , muszę z dzieciarnią przedyskutować ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ta lokomotywa mojej córce by się spodobała bo ma "fioła" na punkcie pociągów :) pozdrawiam i zapraszam do nas https://siostrydajarade.blogspot.com/2016/05/lego-friends-przyjacioki-na-zawsze.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Komoda podbiła moje serce :) Pozytywny początek każdego dnia :)Świetna. Lokomotywę również przygarnęłabym z radością, tylko gdzie to wszystko trzymać? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Słonik zabawny - i zyskał nowe życie. Natomiast szafka jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Słonik rozwala system!! Mega :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lokomotywa jest cudna, taka optymistyczna i lekka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lokomotywa jest cudna, taka optymistyczna i lekka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wbrew pozorom urządzenie pokoju dla dziecka do łatwych nie należy. Do takiego pomieszczenia trzeba zakupić meble bezpieczne i funkcjonalne. Twoje są mega! Powiem szczerze, ze jedne z najbardziej oryginalnych, jakie ostatnio widziałam. Doskonale wykonane i wykończone posłużą wiele ładnych lat ;)

    OdpowiedzUsuń