poniedziałek, 8 lutego 2016

Naturalnie we wnętrzach - Inspiracje

Naturalne drewno od lat pojawia się w trendach wnętrzarskich ,ale mam wrażenie ,że z roku na rok widzi się go coraz więcej i że w końcu zagości u przysłowiowego Kowalskiego.
Czego i Kowalskiemu i sobie życzę.
W czasach gdy z naturą nam nie po drodze ,dobrze,że chociaż czasem w postaci wnętrzarskich trendów wkrada nam się do mieszkań.
To dobry znak.
To znak ,że jak zwykle ( w naturze!)wszystko dąży do równowagi.:)

Gdy dawno ,dawno temu byłam zbuntowaną licealistką znalazłam w lesie przepięknie powykręcany pień ,sporych rozmiarów, mocno już podsuszony. Zmusiłam znajomego by pomógł mi przytaszczyć go do mieszkania i postawiłam w kącie mojego pokoju. Zamontowałam na nim świece i przez kilka lat zdobił pokój i służył jako świecznik ,dopóki się nie nadpalił podczas jakiejś z imprezek.
Taką się miało fantazję ułańską ! :)

Poniżej kilka przykładów jak pięknie może wyglądać naturalne drewno we wnętrzach:



Prosty stół z pnia i bardzo rzeźbiarski wieszak z gałęzi :



Znalezione na www.1001rzeczy.com i Apartment Therapy




Kolejne stoliki z pni , lampa z gałęzi




Znalezione na 1decor.net i notonthehighstreet.com

Przepiękne drzwi przesuwne z naturalnego drewna i kolejne oryginalne stoły.


Co za przyjemność byłaby gdyby można było codziennie śniadać na takim stole , albo pracować przy takim biurku!.


Znalezione na pinterest.com

Wieszak z gałęzi i zagłówek łóżka z naturalnego drewna:


Znalezione na happy interior.com


Drewno naturalne w kuchni:


Znalezione na myunfinishedhome.com i Nordic House

Poręcz z gałęzi i ściana z desek



Marzy mi się taka ściana właśnie w pracowni. Z małymi, naturalnymi , różnorodnymi półeczkami na drobne ekspozycje.


Znalezione na mandalacreations.com i meggielynne.tumblr.com

Lustro z nadmorskich patyków i urocze stoliczki z plastrów pnia



Znalezione na pinterest.com i etsy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz