poniedziałek, 18 stycznia 2016

Motyw księżyca w projektowaniu - Inspiracje

Noc była dla mnie zawsze szczególną porą.
A zwłaszcza księżycowa - inspirująca i piękna.

Jako dziecko , najchętniej nocami czytało się książki(oczywiście w tajemnicy przed rodzicami).

W liceum pierwsze rysunki powstawały również nocami i to na ścianach mojego pokoju ( byłam 3 dzieckiem moich rodziców , po 9 letniej przerwie i chyba w moim przypadku zupełnie już "odpuścili"w temacie WYCHOWANIA :)...Miałam znacznie więcej swobody niż moje rodzeństwo :) .

I do tej pory noc, (księżyc ! )wydaje mi się bardzo inspirujący również w projektowaniu:


1. Moje ulubione księżycowe lampy ,

 obecne na rynku już ładnych parę lat:

Luna Moon lamp by Acorn Studio



2. A tu naklejki ścienne w pięknej aranżacji.

Który nastolatek ( i nie tylko!) nie chciałby spać w takim pokoju?!

znalezione na www.home-designing.comwall-decor

I jeszcze jedna porcja naklejek:


znalezione na www.etsy.com

3.Kolejne stylowe lampy -

 zaprojektowane przez Lievore Altherr Molina dla marki Vibia seria lamp o pięknej nazwie "Kosmos":):



4. Księżycowy kinkiet Catellani i Smith, księzycowy talerz znaleziony na just-good-design.com i dywan z Etsy ,




5. Motyw księżycowy na tkaninach 

( znalezione na etsy.com :



6. I odrobina auto-reklamy :) -

 moje miniaturowe dekoracje ścienne z motywem księżyca, malowane na deseczkach :





5 komentarzy:

  1. Przepięknie się ten księżyc prezentuje we wnętrzach. Lampa mnie zachwyciła totalnie :) Taką chcę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, rozumiem Cię , bo to tez moje marzenie ! :) Tylko ta cena!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super to wygląda! Coś pięknego <3

    OdpowiedzUsuń
  4. 36 yr old Accountant III Werner Ramelet, hailing from Sainte-Genevieve enjoys watching movies like Class Act and scrapbook. Took a trip to City of Potosí and drives a Ferrari 512. Idz tutaj

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie polecacie lampy sufitowe? Szukać czegoś, czym zrobię sobie naprawdę dużą różnicę. Jakieś pewniaki?
    Coś z tego - https://www.lampy-ogrodowe.pl/produkty/kategorie/lampy-sufitowe ? Na jakie warto postawić?

    OdpowiedzUsuń